Spanyolország – Costa del Sol

2019. március végén a családommal felejthetetlen tíz napot töltöttünk Spanyolországban, Andalúziában. Erről az utazásról készítettem egy beszámolót, remélem mindenkinek elnyeri a tetszését, és kedvet csinál ennek a csodálatos országnak a felfedezésére.

0. nap – utazás

Március közepe felé, a délelőtti iskolát, és munkát követően egy napsütötte szerda délután indultunk a Liszt Ferenc repülőtérre, hogy egy gép Spanyolország felé repítsen bennünket, a 10 napos családi pihenésre, kiruccanásra.

mde

1 nap  –  Malaga, piac

Az utazás izgalmait kipihenve, a bőséges reggeli elfogyasztását követően busszal indultunk Malagába. Elsődleges célpont a malagai piac volt.

cof

2. nap  –  Caminito del Rey, Torcal del Antiquera

Péntek reggel, a város éppen, hogy ébredezett, az utcán a forgalom is elenyésző volt amikor mi útra keltünk, gépkocsit béreltünk, és az ország belseje felé, indultunk, úticél a Caminito del Rey  és Torcal de Antiquera volt.

hdr

3. nap  –  Granada

Az előző napi hosszú túrák után, kicsit nehézkesen indult a reggel, de a bőséges reggeli, és kávé után ismét útra keltünk, az uticélunk, a kicsit több mint 200 ezer lakost számláló csodálatos kis andalúz város, Granada volt.

4. nap  –  Malaga

Az előző két napi hosszú út és rengeteg kulturális élmény feldolgozása után úgy döntöttünk, pihenésképpen ismét ellátogatunk Malagába.

hdr

5. nap  –  Gibraltár

Ezen napon autóval indultunk Gibraltár felé, ami számomra kissé misztikus, különc helynek számított, a magas sziklával, a szabadon kószáló majmokkal, és azzal, hogy Spanyolország déli csücskén egy morzsányi Nagy-Britannia bújik meg.

6. nap  –  Sevilla

Meleg napos reggelre ébredtünk, Sevilláról az olvastam, hogy Cordoba után legmelegebb Spanyol város, és ezt most éreztük is, de a gibraltári hideg, esős, párás nap után jól esett a melengető napsütés.

cof

7. nap  –  Plaza Mayor – Fuengirola

Ez a nap a pihenés napja volt. Későn keltünk, lustán reggeliztünk, majd csomagoltunk, mert kis csapatunk egyik tagja útra kelt hazafelé. Miután kikísértük a reptérre, igazi csajos programot terveztünk, shoppingolást.

8. nap  –  Torremolinos, BEelmadena

Ezt a napot a tengerparti séta napjának szántuk. Reggeli után útra keltünk és lesétáltunk a torremoinosi partra, ami körülbelül egy kilométerre volt a lakástól ahol laktunk, és a parti sétányon átsétáltunk Benálmadenába…

hdr

9. NAP – BENALMADENA,

CALAMOORRO HEGY, PALOMA PARK

Pénteken szeles, napos időre ébredtünk, busszal utaztunk Benalmadenaba, ott a libegő a Teleférico felé vettük az irányt, ami a 2600 méteres Calamorro hegy csúcsára repített fel bennünket…

hdr

10. NAP  – BÚCSÚ

MALAGA, BENALMADENA, TORREMOLINOS

Ez volt az utolsó napunk ismét Benalmadena volt,egy pihenős, kellemes napot töltöttünk el a csomagolás előtt, pici lányom szeretett volna még egy nagyot sétálni a Paloma parkba, és az összes állatot megetetni.